Положення, стратегія
Стратегія розвитку Хустської СШ І-ІІІ ст.№6 на 2022-2026 р.р.
Положення про внутрішню систему якості освіти Хустської СШ І-ІІІ ст. №6
Положення про академічну доброчесність Хустської СШ І-ІІІ ст. №6
На сучасному етапі розвитку освіти, вдосконаленні освітянського процесу, основна мета діяльності педагогічного колективу Хустської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №6 конкретизується в основних завданнях:
-
створення якісно нових умов для подальшого виконання державної програми «Освіта», Закону України «Про освіту», для реалізації Концепції національного виховання учнів, відродження національної духовності й залучення до її формування учнів, вчителів, батьків, громадськості;
-
забезпечення умов для індивідуального розвитку учнів, стимулювання їх творчої активності, найбільш повну її реалізацію в позаурочний час, можливість побудови особистих індивідуальних освітніх траєкторій;
-
забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом раціонального поєднання продуктивної й репродуктивної навчальної діяльності учнів;
-
забезпечення цілісності уявлень школярів про світ шляхом інтеграції змісту освіти (інтеграція міждисциплінарна та в межах одного предмета);
-
гуманізація виховного процесу, наповнення його високими морально-духовними переживаннями, утвердження взаємин справедливості й поваги, максимальний розвиток потенційних можливостей дитини, стимулювання її до особистісно-розвивальної творчості;
-
виховну роботу колективу спрямовувати на становлення демократично орієнтованої, відповідальної, національно свідомої, моральної й самодостатньої особистості; при цьому особливої уваги потребує громадянська, художньо-естетична освіта та моральне виховання, формування наукового світогляду та базової культури особистості;
-
співпраця педагогічного колективу із батьківською громадськістю, розширення кола спілкування з батьками та іншими членами родини, поліпшення організації батьківської просвіти, одним із завдань якої має бути пропаганда позитивного родинного виховання;
-
продовження створення сучасної технічної бази школи та естетичне оформлення навчальних кабінетів, приміщень в цілому;
-
створення єдиного інформаційного простору.