A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська cпеціалізована школа
І-ІII ступенів №6
Хустської міської ради Закарпатської області

Учнівське самоврядування

 

Європейська хартія

Закон України про дитячі та молодіжні організації

Закон України про місцеве самоврядування

Положення про учнівське самуврядування

                                                              

 

Важливим аргументом самовиховання дитини в нашій школі є демократична модель учнівського самоврядування – МВД – «Ми вже дорослі».

Учнівське самоврядування школи складається з 12 членів і об’єднує в собі старостат та кабінет міністрів:

1. Міністерство здоров’я і спорту працювало над розробкою та впровадженням проекті «Здоров’я – найбільша цінність людини», проект «Підліток підлітку про здоровий спосіб життя».

2. Міністерство освіти організовувало допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; залучало учнів в гуртки, виступало з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами; надавало допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створення лекторських груп тощо;проводило заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників);члени комісії брали участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання).Міністерство освіти працює над проектом «Міцні знання – гарант успіху»

3. Міністерство культури та інформації керувало проведенням культурно-масових справ, організацію шкільних і класичних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляло між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів;організовували оформлення школи та класних приміщень; також міністерство несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини і програму дозвілля; протягом навчального року міністри домовлялися про проведення лекцій, вечорів, екскурсій для учнів; вивчали побажання учнів щодо організації і роботи гуртків. Організовували та здійснювали художнє оформлення шкільного інтер’єру, готували цікаві інформації з різних питань. Висвітлювали шкільні традиції; інформували учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, різними засобами інформацій, зокрема в щомісячній шкільній газеті «Шкільний БУМ».

4. Міністерство господарчої роботи надавало допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотримання учнями правил для учнів; організовували чергування класів по школі, на вечорах, виховували в учнях бережливе ставлення до шкільного майна;призначали відповідальних за дотриманням дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;здійснювали контроль за діяльністю старостату.

5. Міністерство внутрішніх справ.Робота міністерства полягала в захисті прав і гідності учня. А завдання – запобігти порушенню прав молодших учнів зі сторони старшокласників. Міністерство внутрішніх справ працює над проектом «Моя школа - моя фортеця».

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора