A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська cпеціалізована школа
І-ІII ступенів №6
Хустської міської ради Закарпатської області

Практичний психолог

 

Шановні батьки!

У нашій школі працює практичний психолог

Мельник Наталія Василівна

Освіта:
Дрогобицький  державний педагогічний університет ім.Івана Франка , 2005 р, кваліфікація « психолог»,»соціальний працівник»

Практичним психологом працює з 2005 р.
Досвід роботи:

- школа №5, м.Хуст;

- Хустська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6 (з вересня 2011р.);

Проблема, над якою працює практичний психолог: «Впровадження елементів арт-терапії у навчально-виховний процес».
Практичний психолог здійснює свою роботу за такими напрямками:

- діагностика (групова та індивідуальна форма);

- консультування (групова та індивідуальна форма);

- корекція (групова та індивідуальна форма);

- психологічна просвіта;

- зв’язки з громадкістю;

- організаційно-методична робота.

 

Організація роботи практичного психолога базується на поєднанні таких компонентів: психологічного супроводу розвитку учнів; заходів, спрямованих на реалізацію державних, регіональних програм, наказів та рішень; запиту і специфіки навчального закладу; власного плану діяльності.

 

Для чого потрібен психолог у школі?

 

Як часто звертаються учні до шкільного психолога, щоб отримати консультацію, пораду? Який їхній вік? Що їх насправді хвилює нині?

Не раз можна почути: „ Що робить психолог у школі?”. Вважаю, основне наше завдання: допомогти учням дізнатися про себе більше.

Психологи накопичили чималий практичний досвід у формуванні важливих рис учня, майбутнього громадянина України, у розвитку соціальної компетенції, підвищенні психологічної культури, усвідомленні свого місця серед людей, виробленні навичок рефлексії, конструктивного вирішення проблем. Саме цей досвід активно впроваджується в повсякденний навчально-виховний процес школи.

        Головним завданням діяльності психолога у школі є забезпечення нормального процесу психічного становлення дитини, тому психологічна робота організована насамперед відповідно до інтересів самого учня. Адже коли вчитель оцінює особистість учня, спираючись тільки на власний досвід та інтуїцію, без достатньої кількості інформації, це може заважати виявленню справжніх причин труднощів у навчанні і вихованні, виникненню комунікативних проблем. Тому психологічне вивчення індивідуальних особливостей кожного учня є важливим завданням, для вирішення якого використовуються різноманітні методи психологічного обстеження. Звичайно, психологічна робота з дітьми різного віку має інший зміст.

    Психолог застосовує різноманітні форми психологічної роботи: індивідуальні консультації, рольові ігри, казко терапію, психокорекційні тренінги. Це дозволяє ефективніше допомагати учням у вирішенні їхніх проблем, налагодженні стосунків між собою, батьками та вчителями.

   Хочу також зазначити: психолог працює для людей. Якщо мене чекають, якщо я комусь потрібна, якщо за час роботи я допомогла хоча б кільком учням, то вважаю, що живу недарма.

    Психологи – не чарівники, не всесильні. Вони люди, такі самі, як і решта на цій планеті. Тому психолог, на жаль, не може вирішити всіх проблем учня або того, хто звернувся по допомогу. І річ не в тому, що бракує знань чи досвіду. Багато чого залежить і від самої людини.     Якщо вона готова змінювати щось у собі на краще, якщо докладатиме максимум зусиль для досягнення бажаної мети – тоді й консультація чи психологічна допомога будуть корисними і плідними. Багато чого залежить і від середовища, в якому живе учень. Адже будь-яка психологічна бесіда, тренінг, заняття буде марним, якщо дитина прийде додому, а там усе навпаки.

І все ж: психолог повинен нести добре, мудре, позитивне, сіяти в душах дітей зерна любові та добра.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора