A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська cпеціалізована школа
І-ІII ступенів №6
Хустської міської ради Закарпатської області

Батьківські збори на тему : «Психологічний супровід учнів 5 -х класів»

Дата: 02.12.2021 19:52
Кількість переглядів: 65

Одним з  напрямків роботи практичного психолога є визначення рівня  адаптації учнів 5-их класів та їх супровід.

 У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу.

 Існує таке  пояснення поняття адаптації: адаптація – це процес звикання  дитини до нових шкільних умов. Від благополучного протікання цього періоду залежить все подальше шкільне життя дитини – її мотивація до навчання,її здоров’я, комфорт,її ставлення до інших.  У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники». Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеруКонтроль за адаптацією п’ятикласників проходить завдяки відвідуванню уроків, спостереженню за дітьми під час перерв, спілкування з вчителями та класними керівниками, психодіагностичного обстеження.

Для того, щоб створити якомога комфортніші умови для навчання п’ятикласників  у своїй роботі педагоги та практичний психолог користуються такою моделлю системи роботи, де намагаються якщо не подолати, то істотно пом’якшити психологічні наслідки даної проблеми, сприяти психолого – педагогічному супроводу процесу адаптації учнів 5-го класу. Нашою спільною метою є формування  у дітей адекватної самооцінки, позитивної шкільної мотивації, зниження  рівня тривожності, підвищення  рівня  психологічної компетентності батьків учнів 5?х класів, учителів - предметників та згуртування  колективу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора